2007-09-02

Tåget bara går och går..

Idag var det dags för årets näst sista hemmamatch för säsongen.. Det var Stockvik/Granlo som idag skulle försöka förstöra våran underbara höstsvit, men icke. Vi körde helt enkelt över dem med 11-1 (5-0). Efter 14 minuter och 3 noll till oss var matchen i princip över, bortalaget gick på knäna och vi bara trummade på.. Och hör och häpna, Jag fick göra säsongens första mål :) och innan jag blev utbytt i den 62 minuten så han jag göra ytterligare ett mål :).. hoppas det har lossnat nu så jag får göra några till innan säsongen slutar! Nu väntar Wiskan IF borta nästa söndag. Om detta blev en promenadseger så kommer det definitivt inte bli det mot wiskan. Ett Wiskan som nu höst bl.a vunnit över Essvik med 4-2 och är som Stöde ett bra höstlag, sen att det är den matchen Wiskan verkligen vill vinna kommer inte göra det lättare. Dock blir det ingen svårighet för oss att motivera/ladda för den matchen, ett derby är endå ett derby. Men nu ska vi njuta av den här segern tills träningen på tisdag. Men innan dess ska jag försöka klippa ihop lite filmklipp från matchen då pappa filmade lite...

Lägger upp en länk här sen!

Inga kommentarer: