2008-01-25

25=Lön :)

jaha, då har det gått drygt en månad sen jul då.. hua vad tiden går fort :) Och överlevde den fattigaste (enligt många) månaden på året gjorde man oxå.. Så idag kompade jag två timmar från jobbet och drog iväg en sväng till och sen tillbaka till stan för att shoppa lite.. Blev en hel del nu när man kommer hem och ser vad som ligger i påsarna.. köpte bland annat: bordstabletter, hålslagare, panellängder, gardinstång, lite småprylar på Clas ohlsson, en ny brandvarnare, två t-shirts, två tröjor och var även en snabbis in på bolaget.. på vägen hem gick jag in på blåkiosken och köpte med mig lite kinamat hem, och nu är det städa och göra snyggt hemma som är på tapeten :) var även in på janssons el eller vad det nu heter och kolla på köksfläkt, Jimmy Malmström gjorde får jag hoppas ett bra pris på en som jag nu bestämt mig för att ringa och beställa (den fanns inte hemma tyvärr)

Har även varit in på ICA bergsgatans hemsida http://www.ica.se/FrontServlet?s=kundservice&state=formular&showMenu=kundservice_0_2 för att skriva om mina synpunkter angående den där mjölken som fortfarande irriterar mig..
Så ni som läser det här kan ju göra som jag och skriva att vi inte vill ha Arla här utan vill ha milko annars byter vi butik... kommer iaf jag göra :)

Inga kommentarer: