2008-09-09

Lite revanch..

Fick iaf göra 2 mål i matchen mot Hassels IF U.. spelade de första 40 minuterna och gjorde både 1 och 2 noll och hade bud på flera, skulle bland annat ha haft 2 straffar men domarn tyckte annorlunda.. kul match iaf.. gjorde även ett par ass i andra halvlek där jag fick spela sista 15min :) 6-1 blev det iaf..
Nu sitter jag i Stockholm igen (andra veckan irad) jobbar för förbifart stockholm med hans.. gått lite tungt då det jävlats en del men nu hoppas vi på att det har vänt. Imorgon blire nog fotboll, Sverige-Ungern måste ju göra ngt vettigt på kvällarna mer än sitta på hotellet :P

Har som ni sett även lite problem med bloggen.. vet inte om det är ngn som hackat den eller ngt då det skrivs en del inlägg utan min vetskap.. någon som har ngt förslag på hur jag kommer ifrån det?

Inga kommentarer: