2008-10-08

Dåligt med bloggande nu :(

En trevlig helg med 50 års fest mm så är man nu tillbaka till vardagen men jobb jobb jobb.. är just nu på väg 586 mellan Stöde och Holm och kompletterar med lite borrning..
I morse då vi var på väg dit så var det lite dimma och lite på skämt så sa jag att det "luktade" älg var lixom läge för att se älg tyckte jag.. Hans som inte hade på sig bältet just för tillfället tag snabbt på sig det och hänvisade till polishändelsen som hände för ett par veckor sen (senast jag kom med en sån komentar).. Men denna gång vare visst falskt alarm av mig.. Nio timmar senare på väg hem så står den plötsligt där :P jo visst :) en stor fin älgko på vägen, såg den dock i tid denna gång så var lugnt men vi såg älg iaf.. Hans såg även en kalv skymta när vi åkte förbi stället där älgkon sågs..
Undra vad som mitt sjätte sinne säger nästa gång?

Inga kommentarer: