2009-01-23

Pimpeltävling i morgon!

Viggesjön!

Och nu är det dags för första påsen över 5kg!

Fredrik Samuelsson har på "sin" Isfiskeblogg (http://isfiske.blogspot.com/ lag in sin tänkta rutt på en del tävlingar genom att rita in var han tänkt börja och sen vart det kan bära av..

Och nu ska jag göra lika dant.. tänkte börja i sundet då det tydligen ska finnas en del bättre fiskar i det området, så första timmen kan nog tänkas spenderas där.. sen skulle jag nog gå på det "säkra" genom att gå norrut till Palsjön där jag fiskat 40-60 grammare för några år sedan och kan man få 5-10 såna per hål så blir det fort vikt! fungerar det dåligt så blir det en lång löptur ner till södra änden av sjön med några stopp på vägen.. Lurar på ett grund på södra sidan som ska testas om det är trögt och jag hinner dit!

Håll tummarna för mig i morgon nu!

Inga kommentarer: