2008-11-16

På tiden för lite bloggande :P

Nu har jag varit lat typ två veckor, men idag tänkte jag ändra på det :)
Nå, vad har hänt på sistone då? Jobb, innebandy och lite festande :) Har bland annat varit på "1 Tyréns" i Stockholm där jag och 700 andra Tyrenare var bjudna på konferens och fest med underhållning. Jättekul och proffsigt gjort! Åkte dit i fredags tidigt på morgonen och kom hem igår kl fyra. Sen har Torsbo plåtteknik fortsatt ångat på i korpen fyran och har nu 7 vinster och två oavgjorda med två matcher kvar och har så gott som säkrat avancemang :)
Har även gjort ett klipp på bocket då jag köpte ett duschhörn för 150kr som passar riktigt riktigt bra (bild på det kommer då jag har skruvat dit det helt :)
Men nu blir det Ljungskile-Bp på tv:n :) tror och hoppas Bp vinner med 2-0!

Inga kommentarer: