2010-04-09

Bäst i bilen =)


Säger tyvärr mer om de andra i bilen än mig. Hade på känn att det skulle vara rätt så trögt och att 8-9kg skulle vara bra idag vilket jag oxå skrev igår. Och tror Bergman vann på 9,3kg sen föll vilkterna ganska snabbt ner till 4-5kg. Själv hade man 2998g men trodde det var ca 2kg när jag gick in. Jens hade ca 2,2 och Henke och Frida hade drygt kilot var och Berga hade knappt ett kilo. Började mitt fiske där det förra året var bra fiske efter 1-2hg fisk med bonusar på runt kilot. första timmen spenderades där och fick ihop ca ett kilo innan jag bestämde mig för att testa fisket på djupare vatten. Hittade ett av de djupaste partierna i viken och var nere på 17-18meter och drog ett par snorgärsar, borrade mig sen in på grundare vatten och hittade lite fisk på 10-12m och fick lite bättre fisk samt en bonus abborre på 5-6hg.
Frida och Fredde snackar taktik innan start.

Inga kommentarer: