2010-05-12

50% fler unika besökare..

Sedan i fredags har min blogg tydligen varit 50% mer intressant än innan.. Undra om det är av ren skadeglädje som fler kikat in på min blogg eller om ord som: tråkigt, tungt, skador, kramp, värdelös mm drar folk? Tror faktiskt kan vara så, finns säkert bra många som får sig själv känna sig lite "bättre" då man man får chansen och läsa om andras olycka..
Hade dock inte tänkt att det skulle fortsätta så länge till, men ska köra vidare på den inslagna vägen ett tag till genom att meddela att min högra ljumske är i sitt livs sämsta skick just nu och en match i morgon är omöjlig :(..

Skall dock tilläggas att i antal så är inte 50% så många fler besökare, men kollar man statistiken så är det rätt så intressant. Visst kan det vara lite av en slump, men några fler inlägg än vanligt har det inte varit om man jämför med en månad tillbaka.

4 kommentarer:

Håkan H sa...

Tror inte att intresset för din blogg beror på citat "finns säkert bra många som får sig själv känna sig lite "bättre" då man man får chansen och läsa om andras olycka.." slut citat. Jag tror snarare att det är så att du har många vänner som bryr sig om dig och vill stötta dig. Även om det är svårt att veta hur. Jag är i alla fall en av dina många vänner.

Johan sa...

Även den tanken har slagit mig, men tror redan alla mina vänner redan läser min blogg.. Eller har det helt plötsligt dykt upp 30st vänner till någon stans ifrån?

Mange sa...

Hur ser man unika besökare? Jag har ingen koll på hur många som kikar in på min "varje dag", kunde vara kul att se. Är det nån specialgadget man måste installera lr finns det redan i blogger nånstans?

Johan sa...

gå in på http://susnet.se/tjanster/
och fixa det därifrån =).. Dags att börja dra fisk nu!!