2010-05-15

Första trollingturen för året!


Vår vana trogen så nollade vi åter igen första trollingturen efter öring. Blev ingen längre tur då vi visste redan innan att vi skulle nolla, och sen när det börja ösregna så vart valet lätt. Men första turen måste ju göras någon gång och ju förr desto bättre då vi ALLTID tar fin fisk andra turen för att det sedan ska rulla på bra resten av året ;) Nu gäller det bara att planera in nästa pass!

Skall dock erkänna att vi faktiskt fick en gädda på 3-4kg men då man fiskar öring så räknas de absolut inte :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena. Vi måste ta en trollingtur uppe i holmsjön! Du har väl mitt nummer va? /Benni Malmkvist

Johan sa...

Jo, jag tror jag har det... Absolut borde vi det! tyvärr så har jag för många bollar i luften för att det ska vara lätt att planera in en tur. Tror tyvärr inte jag har tid den här veckan om man inte ska ge sig på en eftermiddag efter jobbet.