2010-05-29

Dåligt med bloggande jag vet..

Så en liten tillbakablick på vad som hänt sen sist..
Match borta mot serieledande IFK Umeå i lördags. Trodde jag inte skulle få starta men ibland blir man glatt överraskad och detta var en sån gång. Vi gjorde nog våran bästa match för säsongen och segern hade nog kännt kassaskåpsäker om inte Umeå hade gjort två riktigt snygga mål på två av de få chanser de hade. 2-2 i halvtid och i andra så körde vi över dem, de orkade inte och vi bara malde ner dem. Och Anton målade för tredje matchen i rad och avgjorde matchen. 90 min och kramp i sista löpningen och jag ger mig själv betyget 3,5/5 och laget får en 4/5. Idag väntar Stugun på hemmaplan och lite folk borta och jag själv har haft halsont och kanske lite feber. Men blir match då jag just nu känner mig 95%ig.

Alltså match kl 14.00 på Kuben! kom och hejja!

2 kommentarer:

Lisa Olsson sa...

95% så pass, vi blir då inte friskare. låter som vi har varit storrökare i 60 år och hällt i oss 3 liter rökig whiskey :D
lycka till på matchen iaf!!

Johan sa...

Har intalat mig att jag är 95% iaf ;).. krya på er gnarpskallar =)