2010-05-21

Match mot serieledarna!

I morgon bär det av mot Umeå för att möta IFK Umeå. Umeå har tre vinster och en oavgjord, vi därimot har 2 vinster och 2 förluster.. Men vid vinst i morgon så är vi max 3 poäng ifrån toppen och är i allra högsta grad med och fightas om en uppflyttningsplats! Hoppas på speltid då jag själv känner mig i bra form efter ljumsskadan som hindrade mig från förra matchen. Men ska jag gå på magkänslan så tror jag inte jag har en startplats i morgon trots senaste träningen som gick riktigt bra..

Även att Göteborgsvarvet är i morgon och som ni alla förstår så blev det ej det i år för mig, tyvärr vill jag säga.. Tror jag skulle ha haft en bra chans på en tid runt 1h 25 min om jag ställt upp i år, eller iaf en tid under 1h 30 som förra årets mål var. Dock får man nöja sig i år med att få mellantidsrapporter från när Linda och Lars springer.. Hoppas de kan nå en tid under 2h! Skall absolut inte vara omöjligt om än de båda tror det.. Lycka till säger jag iaf!

Inga kommentarer: