2007-08-29

Lägenhetsfunderingar..

Nu börjar det bli dags för Johan att ta ett beslut hur jag ska göra efter den sista september vare gäller boende i den stora staden. Då lägenheten redan är uppsagd och det bara är drygt en månad kvar innan man blir utslängd så kanske det vore dags att hitta ett nytt hem.. Har kikat på fyra stycken ettor de senaste veckorna men inte kunnat bestämma mig än hur jag vill ha det. Har ju lite önskemål också vilket gör det hela lite knepigare. Gångavstånd till jobbet är ett, inte behöva betala mer än 3500-4000kr i månaden är ett annat, vill jag helst köpa mig en bostadsrätt istället för att hyra. Sen gör det ju inget om den är fräsch och över 35m2 heller.. Inte lätt när det är svårt :P.. Hur jag kommer att göra står skrivit i stjärnorna men att det kommer att göras inom kort är klart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande! Säg till om du vill ha hjälp med något!

Johan sa...

Hehe, ska vara flytthjälp då :P