2007-08-07

Vilken start på semestern :)

Just nu inne på andra semesterdagen och vilket väder de är! gårdagen spenderades ute i båter underklarblå himmel och minst 25 grader varmt (i solen lätt runt 40!) fick en liten gädda men det får anses som en ren bonus då vi (jag och flickvännen Amanda) mest for ut för att njuta av solen.. På kvällen hade jag hand om en grupp på fotbollsskolan och visade dem allt jag kan, vilket dock inte är mycket men de lärde sig tydlige en ny grej.. en ny stretchningsövning :).. sen hade vi träning och det gick bra till en början, sen gjorde sig foten kännbar igen och och stod i mål sen under spelet.. Ser inte så jättelovande ut inför matchen på onsdag. men får hoppas att det hinner gå över tills dess! och hinner det göra det så fick jag ett flyktigt löfte om att få lägga en ev straff på onsdag då jag efter 20 min letande lyckades hitta Carströms guldhalsband som han lyckades tappa under spelet.. Idag blire sol och bad till en början iaf :)

Inga kommentarer: