2007-09-21

Kommande vecka.. VILKEN VECKA!!!

Som det står så är kommande vecka lite speciell! och det på fler en ett vis, ska nämligen tjuvstarta veckan redan på söndag med sista matchen i serien mot Söders BK.. Vi säkrade avancemang till div 4 redan förra söndagen genom att enkelt slå Söråker med 7-0 (3-0).. och gissa vem som i andra hemmamatchen i rad gör två mål;) så nu i helgen ska seriesegern säkras, poäng i matchen räcker för det.. direkt efter matchen åker vi till Oleary´s och bowlar och käkar och firar ända in på nästa vecka skulle jag kunna tänka mig!
Den andra roliga saken är lägenheten som jag ska få nycklarna till på måndag! ska bli riktigt skönt att flytta (nog för att de dryga året jag har delat lägenhet med Christian har varit kanon) så ska det bli skönt att få något eget! Så nu i morgon hade jag tänkt tagit med mig mamma och ev någon syster för att kolla på lite möbler mm.. kan behövas en del av den varan då jag inte äger så mycket!
Nu till den tredje i raden av roliga grejer! Ska få tillsvidare (fast) anställning på Tyréns och papper ska skrivas kommande vecka! Nog för att det inte kommer att göra någon större skillnad i arbetet, men är lite skillnad att gå på timme än att ha fast.. ska inte säga att jag inte har kännt mig som i en del av företaget under den tid som timanställd, men kommer iaf inte känna mig som en mindre del nu!

1 kommentar:

Sara sa...

Det verkar hända mycket johan, kul! Själv är jag jätteless på att vara arbetslös (trots att det inte varit många dagar utan jobb) och hela jobbsituationen känns lite stressande...skickade ansökningar till benens hus, flash och väskan häromdan och har även sökt jobb på en barnklädesaffär i veckan. har väl dock inte allt för stort hopp om att nån av dom ska höra av sig. verkligen jättesnällt att du hör dej för. Grattis till avancemanget förresten, blir skoj att se div 4 fotboll här hemma till våren.