2007-11-11

Farsdag -en bruten tradition

När jag idag for till Stöde för att gratta far på farsdag så svängde jag in på Ica för att köpa den obligatoriska 200g mjölkchokladen och Fantomen som pappa har fått varje år (så vitt jag kan minnas iaf) i snart 20 år skulle jag tro.. Men detta år blev det tyvärr ingen fantomen, antingen har de slutat sälja den tidningen eller så är det väl som vanligt med Ica-affären i Stöde det vill säga att bara hälften av sakerna man ska handla finns.. :(.. lite dåligt i mitt tycke, inte undra på att så många far och handlar i Matfors/Sundsvall istället.. Fick bli en Hälge-tidning istället, vilket kanske inte vart så tokigt då jag fick höra mig några skratt när han läste den :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Johan, du kan inte räkna med att Stöde ska ha samma utbud som Sundsvalls Icabutiker har.. Vi är trots allt en liten plätt jämnförelsevis med Sundsvalls Icabutiker. =) Upp med hakan!