2008-04-21

Halvvägs till femtio..

Så, nu har Johan haft 1 timme på sig att känna hur det är att vara 25år gammal.. Och kan meddela för alla att jag har klarat det bra än så länge. blivit bjuden på mat av Amanda och öppnat lite paket :), Tjuvstartade redan igår att fylla tjugofem då jag var hem till Stöde och blev bjuden på jättegod middag och fick några presenter i förskott. fick bl.a. en pulsklocka som jag tror har fått något spratt då jag typ har samma puls som idrottsstorheter som Gunde Svan, Miguel indurain med flera.. vill inte tro att det stämmer, inte Previa heller som för ett knappt år sen sa att jag hade dålig kondition :P.. Men nu ska johan njuta av dagen och är det någon som är sugen på en kopp kaffe så är det bara att komma förbi, alla är välkommna :) Kan dock vara idé att slå en pling först för att förvissa sig att jag är hemma =) Och givetvis är alla välkommna, med eller utan ett leende ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Gubbe