2008-08-12

Semester = Fiske


Har nu semester i knappt en vecka, och vad passar bättre än att då fiska lite :) For i morse "hem" till Stöde och kollade till kantarellskogarna, dock var jag ute för tidigt för mina ställen så det får allt vänta 2-4 veckor till innan det är dags. Sen blev det en tur till ljungå trakten för att kolla upp eventuella Id-ställen, Sedan bar det iväg till Kovland och nordansjön för ett ruda pass.. hade en del napp, men tyvärr så är det fortsatt trögt där :( lyckades dock få en ruda på fina 1440g.. Blir dock nya fisketag senare i veckan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Någon gång vill jag följa med dig när du ska fiska. Jag ska inte fiska men det skulle vara kul att följa med och ta kort... men då måste du lova mig att du får napp!

Johan sa...

Hmm, ok.. får kanske bli lite rudafiske ngn gång då :P