2008-09-05

Och ännu mer kantareller


Blev idag ytterligare en sväng ut i skogen för att se om man kunde hitta lite mer kantareller, och visst kunde man det, tyvärr så är nu kantarellerna på punkterna på gps:en plockade så ska det bli fler nu så får jag leta fram nya ställen..
Blev en skogspromenad på ca 6km och med sig fick jag ca 6kg kantareller vilket ger 1g/m vilket måste vara helt ok :P

I morgon är det åter igen match i den superjämna fyra, och jag som missat träningarna i veckan då jag varit och jobbat i stockholm skulle fram tills för 10 min "bara" sitta på bänken men efter lite sjukdom i laget så kommer jag gå från start vilket innebär att det är dags att bälga i sig vatten för att om möjligt slippa krampen :P

För er som inte jagar älg och har tid att se match så ska ni befinna er på Stöde IP kl 14.00 i morgon!

Inga kommentarer: