2008-10-17

Äntligen tillgång till dator =)

Nu efter en veckas bloggandes från mobilen är jag både less på att skriva på mobilen och fattig (kostar en del att blogga från mobilen utomlands) :P, Nåja fungerar ju klockrent iaf.. Om man nu ska summera resan så har allt varit tipptopp förutom då kankse vädret och fisket vissa stunder, men allt runt om kring har varit kanon! Tack Jacob, Tommy, Erik och Lise (Jacobs föräldrar som bjöd på jättegod mat som alltid!) :) Ska även sägas att alla gösar som är på bloggen som jag håller i är fångade av mig =) sen eftersom jag bara bloggat från mobilen så blir det bara bilder som jag tagit ifrån den.. därav så blev det ingen bild på gösen 3800 som Jonny fick då jag fiskade från en annan båt.. Men nu ska jag fortsätta denna kväll med att mysa med Amanda och kika lite på tv:n hon har här i Borås :)

Inga kommentarer: