2009-05-12

Göteborgsvarvet!

Nu är det inte långt kvar förrän man ska bege sig ut på de 21097,5 meter långa göteborgsvarvet.
vi är 4 från jobbet i sundsvall som ska bila ner och springa för glatta livet, dock inte ensam då det är drygt 50000 andra varav ca 35 till från Tyrens. Frågan är nu bara hur det kommer att gå? Har inte sprungit något mer än på fotbollsträningarna sen i höstas. Tog dock ett litet lätt löppass med Baddarn igår, upp till sidsjön och två varv sen hem igen. gick sisådär må jag säga, en lårkaka som gjorde sig påmind och inte alls det flås och kraft i bena som jag hoppats på :(.. så nu blire till att ladda med pizza, godis, och öl så man hinner komma i form :D

Gissa rätt i omröstningen till höger så kanske du vinner ett pris ;)
Vill ni "styla" med erat sjätte sinne så skriver ni ner helt sonika ner min sluttid ;)

Här får ni en liten hint om hur fort det ska gå för olika sluttider:

Halvmaran på:

60 min innebär en kilometertid på ca 2,50 min

70 min innebär en kilometertid på ca 3,17 min

80 min innebär en kilometertid på ca 3,48 min

90 min innebär en kilometertid på ca 4,18 min

100 min innebär en kilometertid på ca 4,45 min

110 min innebär en kilometertid på ca 5,15 min

120 min innebär en kilometertid på ca 5,42 min


2 kommentarer:

Amanda sa...

jag tror 90-100 jag då.. ;) Puss

Zandra sa...

Hmm, 110 gissar ja på =)