2010-04-09

Göteborgsvarvet 2010

Fick mail idag från Göteborgsvarvet och fick se detta!
Har tydligen fått en riktigt bra position för en bra tid på varvet. Tror chansen för är snäppet bättre med startgrupp 1B än Team som jag var i förra året. och istället för startnummer 13620 så har jag i år 2054. Gör jag bort mig och startar sist i min grupp i år så slipper jag iaf springa om de lite sämre löparna då de inte startar i 1B =)

Nu ska det dock sägas att det inte är spikat med göteborgsvarvet för mig då det krockar med en match mot Umeå.. Ska lyssna med Coach och höra vad han tycker :P

Finns chansen för en tid under 1h 30 min i år?

Vet dock två stycken som är helt klar på att springa Göteborgsvarvet i år! Frågan är bara vem av Stora systern min eller hennes make som kommer först i mål! kan bli riktigt jämt!!!

2 kommentarer:

Emma sa...

Såklart du ska komma upp till Umeå så jag får se dig spela i den där konstiga nya matchdressen som du bytt till! Fast jag förstår att det kanske är lite mer lockande att dra söderöver.

Johan sa...

Haha, ska vara därför då :P.. Det är lite jobbigt, vill gärna vara med på båda men det går ju inte :(