2007-08-18

Blev som jag trodde :P

Att det skulle hålla så länge som det ändå gjorde var nästan över förväntan, men att jag ska måsta ha semester för att hinna blogga fungerar inte i längden.. jaja jag får väl göra så gott jag kan :)
Kan iaf säga att vi vann matchen mot Indal med 4-1 och jag spelade hela matchen.. Vilket jag dock fick lida för dagarna efter då jag och min fot inte kom överrens.. stod över två träningar men är nu på g igen och blev med i truppen mot fränsta som spelas i morgon.. däri mellan han vi spöa Hassel med 5-0 :)

Och fiska har det inte heller blivit så mycket av.. var ut på marmen i Tisdags med Håkan iaf, fiskade efter gös och fångade gädda.. Varken stora eller många.. suck.. nu börjar det bli lite väl träligt må jag säga... det luktar som att det ska komma upp en fin fisk så småningom, tror jag sparat ihop till ett pers av ngn art nu!

Näe nu blir det vattendrickning så man klarar sig ifrån krampen i morgon,.. ska försöka skriva en matchrapport i morgon :P

Inga kommentarer: