2007-08-08

Match hemma mot Indal!

Ikväll smäller det igen! VI tar emot Indal som förvisso ligger sist i tabellen men har överraskat lite nu på hösten och spelat två bra matcher som jag tror de tyvärr har tappat på slutet.. I våras tror jag om jag inte minns helt fel att vi vann med hela 8-0 på Kovlands grus.. Tror det kommer bli en riktigt rolig match där alla måste vara laddade och fokuserade till 100% om vi ska kunna behålla vår fina höstsvit.. Finns dock några frågetecken inför matchen för våran del.. Fille är avstängd så en ny vänsterback måste fram. Johan Bergman har problem med sina jumskar, vilket kan ställa till med att en ny mittback ska fram.. Och själv är foten inte helt hundra än, men tror det kommer gå bra sålänge jag klarar mig från att få en till smäll där.. Hoppas iaf på mycket folk och bra fotboll så får vi sen se vart poängen hamnar!

2 kommentarer:

Linda S sa...

Jag som tyckte du bloggade på så bra! Men nu var det länge sedan något hände.

Anonym sa...

Kan man inte få se till kort på din fot... hur ser den ut nu?