2008-01-02

Nytt år nya tag!

Aldrig har väl ett år känts kortare än 2007 gjorde? Nu är vi iaf inne på 2008 och vilket år det ska bli!
Har inte lagt några nyårslöften för 2008 men det finns saker som ska prioriteras lite mer, och saker som naturligtvis det kommer att bli mindre av..

En ska det ska bli mer av i år är fisket, har nämligen inte fiskat alls i den mängd som jag hoppats på.. Ska helt klart bli mer av den varan i år!
Fotbollen kommer ta ungefär lika mycket av min tid i år som i fjol, dock kanske än mer seriöst i år då det blir en serie högre upp i år.. Men visst kommer även fotbollen få stryka på fotbollen ibland, men den kommer prioriteras högt i år!
Sen har en ny sak kommit upp för i år: Korpen i innebandy :).. ska i den mån det går vara med och försöka lira lite innebandy i år.. Kul kul :)
Jobbet blir det om jag får som jag vill lika mycket utav.. måste ju ändå ha pengar för att kunna göra saker som är än mer roliga än jobba.. inget ont om jobbet dock, men finns saker högre upp på listan :P

Vart ska då all tid tas ifrån då?
Kommer nog inte bli lika mycket tv och dator, iaf inte på sommaren.. har blivit alldeles för mycket av den varan på sistone.. sen ska jag nog bara vara lite mer effektiv och ta tillvara på de tid som ges!

Nu vill jag bara säga:

GOTT NYTT PÅ ER ALLA, HA NU ETT UNDERBART 2008 NI OXÅ!

Inga kommentarer: