2008-08-18

Ont om tid!


I morgon är det återigen en toppmatch för oss i medelpadsfyran. Vi möter Selånger som just nu är det formstarkaste laget i serien och ligger förnärvarande tvåa i serien två poäng före oss. Dock är vi just nu inne i en ganska bra period med många spelare i bra form, tyvärr gäller det inte alla då vi är tre med smärre skavanker, Johan Eriksson har lite problem med ett knä, Hasse dito och jag har fortfarande inte fått ordning på min fot.. Vill som alltid spela, men som det känns för närvarande så ska det mycket till om jag skall kunna :( finns dock ett litet hopp om det då det är lite drygt ett dygn innan matchstart och att jag i morgon ska träffa en naprapat vid namnet Krister Olsson. får hoppas att han har något vettigt att komma med vare gäller råd och hur jag ska få foten till rätta och om det bara är min egen smärtgräns som sätter stop eller om det kan förvärras vid spel i morgon..

Inga kommentarer: