2009-07-06

En blå peugeot :P

Som nu nästan är helt hel :)
Olyckan som hände för ett par veckor sen är nu fixad (tack tack eller vad man nu ska säga :P)
Dock är inte bilen helt hundra än då hjullagret i höger fram nu inte vill vara med nå mer.. och för en som har tummen mitt i handen vare gäller bilar så blire ju en bilverkstad som får göra det.. Tyvärr först om typ 2 veckor :( Känns inte som att man vill köra bilen några många mil med den som den är just nu... Men vad vet jag, en bil kanske klarar flera hundra mil med ett "skorrande" hjullager..

-När jag inte har pengar så kan jag inte köpa sockerdricka, och när jag väl har pengar så får jag inte köpa sockerdricka.. När i sjuttsiken ska en få dricka sockerdricka?

Känns lite så nu...

När man väl har pengar över så dycker det fortare än kvickt upp en massa hål att stoppa dem i... Snart blire ju lägenheten oxå, gissar på att den kommer att kosta en hel del den med .. suck..

Jaja, man lever ju bara en gång... eller?

Inga kommentarer: