2009-08-21

Ett bra tag sen sist :(

Nu skämms jag nästan lite över hur sällan jag har bloggat nu på sistone.. vet inte riktigt vad jag ska skylla på då jag har haft en hel del semester, eller det kanske är just de! så mycket som skall hinnas med att göras under de få veckor som man är ledig..

Ska dock försöka sammanfatta lite av de som hänt här:

Nya lägenheten har vi nycklarna till och vi håller så smått att flytta in just i denna stund, somliga har mer bråttom att flytta sina prylar än andra :D

Stora syster har gift sig! Och lyckat tycker åtminstone jag att det blev, fin vigsel i kyrkan där mina yngre systrar sjung och Liam (en kompis till Linda och Lars) oxå sjung och spelade en väldigt bra och skriven för just dem.. tror jag iaf.. Sen blev det båtfärd för brudparet till festen i Usland och jag fick den äran att skjutsa dem dit :) Måste säga att det blev väligt lyckat även där då vädergudarna vad med oss ända fram till kvällen, som tur var så fanns det typ 1000m2 tältyta så blöt behövde ingen bli :)
Måste även säga att Jespers låt till brudparet var grymt bra.. svensktoppen nästa!!!

Igår blev det även klart med att min gamla lägenhet hamnar i en annans ägo.. bara muntligt än men till veckan ska det skrivas!

Fotbollen har gått riktigt bra nu på slutet.. Inte förlorat en endaste match nu i höst.. Har själv faktiskt bara varit med och förlorat en seriematch i år, och det var mot sund i våras, sen har jag missat fyra matcher p.g.a göteborgsvarvet och norgetrippen.. av de fyra matcherna förlorade vi 3 och vann en.. sen vad det säger om mig vet jag inte, men kanske man för lite tur med sig :) Även att man i de två senaste matcherna gjort 2 mål vilket kanske inte hör till vanligheterna men kul när det händer! Btw så är det derby mot Torpshammar i morgon kl 14.00 på Stöde IP

Har även den senaste veckan varit iväg en sväng till Vuollerim för att fiska.. mer om det kommer inom de närmaste dagarna.. Kan nämnas att för egen del gick det över förväntan!!

Inga kommentarer: