2009-08-29

Många bollar i luften!

"Förlust" idag när vi gästade Östavall och deras fina gräsmatta.. Tog ledningen med 1-0 efter en kvart och höll sedan tätt tills Anders Carlsson olyckligt nickade in kvitteringen i eget mål i den 85 minuten. Ett resultat som höll sig till slutsignalen och kändes som en förlust då vi hade ledningen så länge och hade chans att sätta spiken i kistan ett flertal gånger.

Sen håller jag på att flytta ur min etta. Är ju endast en etta men det hjälper föga då man har mycket prylar ändå, både i lägenheten och förråd. Förhoppningsvis kommer Emma med släpvagnen i morgon så vi kan ta de större grejerna som inte rymms i min 307a.

Köket i den nya lägenheten skall bytas ut och vi håller just på att bestämma oss för hur vi vill ha det. Lutar åt ett Electrolux home kök vilket jag tycker verkar helt ok!

Funderar på att måla om i badrummet oxå.. Ett tag var jag inne på att renovera och lägga golvvärme och klinkers mm. men nu lutar det lite om måla om med våtrumsfärg, måste dock kolla upp vad som gäller för det då jag igentligen inte har den blekaste vad som gäller..

Kantarellerna i skogen måste tas hand om.. har inte gått över mer än lite drygt en tredjedel av alla ställen som ligger inlagda på gps:n, och känns ju som att det vore synd att behöva lämna dem där över vintern :P Någon som är sugen på gula kantareller så tror jag att jag kan göra rätt så bra kilopris :) Hör av er i så fall!

1 kommentar:

Zandra sa...

Nu ha ja uppdaterat bloggen så nu kan du hålla koll på mej :P