2010-04-20

Bara massor utav sport..

Just sett giffarna förlora med 2-1 mot Hammarby på tv:n och dä var det bara att byta kanal och ta 6:an där Inter-Barcelona visas, just nu 1-1 och Zlatan från start. Spelar man inte fotboll själv så kan man ju alltid se andra göra det en kväll som sådan.
Skadeläget på mig själv är åt det bättre nu iaf, ryggen/nacken och givit med sig och är inget jag längre irriterar mig över. Foten därimot är blåare än sist men kan gå å den och köra lättare jogging utan att det gör ont. Hoppas det hinner bättre på sig ytterligare tills på Torsdag då sista träningen innan serien drar igång äger rum. Skulle vara kul och kunna gå för fullt för en gångs skull på 2 veckor. Ska ge mig på att dra det lag jag tror kommer starta på lördag som det ser ut just nu (kan hända mycket än, träning torsdag så).. Kan bli omändringar efter torsdagens träning =)

I mål: Högbom
Backar från höger: Putte, André, Sjöberg, Sigge
Mittfält från höger: Salle, Gådin, Anton, Nicke
Forward: Kim, Jocke

Bänken: Mackin, Sparris, Kevin, Daniel, Nygga, Håkansson... blev visst lite många det där :P

Som ni ser så är jag inte ens med på bänken, men det kommer troligtvis att ändras efter torsdagens träning ;)

Inga kommentarer: