2010-04-17

Händer i helgen då?


Igår tjuvstartade helgen med att jag, Amanda och Valencia åkte till Stöde för lite härlig frisk luft. Blev bjuden på laxgryta, sen tog en promenad med kameran ner till sjön för att få lite bilder på några poserande hundar men låt säga som såhär att det går många många dåliga kort på ett hyffsat och massor av kort på ett lyckat. Fick till några halvskapliga iaf. Sen blev det däckbytning då det känns som det var dags nu, lite mindre vägljud nu helt klart! mycket skönt =) Kikade även en del på båten för att måtta och fundera ut problemet med fästplattan och tror jag vet hur jag ska göra.
Senare på kvällen blev det morötter, gurka, paprika och chips med tre dippar hon Zandra Skjevik vilket var mycket trevligt!

Idag jobbar Amanda så jag och Valencia är ensamma hemma hela dagen. Och halva dagen får Valencia klara sig själv då jag själv ska iväg på match. Sista matchen innan serien drar igång! Ljustorp på Norrporten blir det. Fick mig en smäll åt nacken i måndags och har sen dess haft besvär med en stel och öm nacke och rygg. Hoppas det fungerar ändå då jag är sjukt spelsugen!

I morgon tror jag det blir årets sista pimpeltur! Hoppas jag får med mig några till Naggen för att fiska abborre. Skönt att få avsluta pimpelsäsongen utan stress utan bara gå in för att få en bra känsla inför kommande säsong!

3 kommentarer:

Inga-Greta sa...

Bilderna blev ju jätte bra.

Anonym sa...

Hej Johan!
Fina hundbilder, kortet på det vita yrvädret var extra härlig:-))
Visst är det så att man får knäppa massor för att få ett fåtal som är riktigt bra då det gäller hundar, det är ju fördelen med digital-kamera.

Marie Iggesund

Johan sa...

Ganska nöjd själv =).. Jo det är ju det som är grejen, får man till en på hundra så är det bra.. tur det går fort att knäppa ett par hundra bilder :P