2010-04-17

Mål i genrepet..


Idag hade vi genrep mot Ljustorp på Norrporten. Då jag hade känningar av en stel och öm nacke sen i måndags och det inte lagt sig helt så blev det en start på bänken. 3-0 efter första halvleken och halvhyffsat spel stora stunder. Fick kliva in direkt i andra och efter 10 min assisterade jag Gådin med en djupledsboll som han förvaltade på bästa möjliga sätt. 5 min senare var det dags för undertecknad att för första gången skriva in sig i målprotokollet i Kuben-dressen. En inlägg som rinner igenom och landar hos mig på bortre och med en bredsida på ett tillslag så satt den där =). 5 min senare så åker jag på en tackling med dobbarna före och blir tvungen att kliva av.. Alltså 20 min 1 mål 1 ass sen skadad.. Vi vann till slut matchen med 6 eller 7-1 vilket måste sägas vara helt okej då det ändå är ett hyffsat div fyra lag vi möter.

Inga kommentarer: